8.22.2005

תלונה על התכנית "מסיבת עיתונאים"

לכבוד
מר עמוס גורן
ממונה על קבילות הצבור
רשות השידור
ירושלים

הנדון: התוכנית "מסיבת עיתונאים", 21.8.05

שלום רב,

אמש שודר המשדר הרביעי של התוכנית "מסיבת עיתונאים".

כמו שכבר הורגלנו, הצוות לא היה מגוון אלא ייצג פן אחד של העיתונות הישראלית, זו הרואה בתוכנית ההינתקות באהדה ובהבנה מוחלטת.

חברי הפאנל היו: מנשה רז, המגיש הקבוע, מר יואב לימור, הכתב הצבאי-בטחוני שכבר הופיע במשדר הראשון ומר בן כספית, פרשן פוליטי של "מעריב", הנחשב במיוחד למה שמכונה בתקשורת "כתב חצר".

פעם אחר פעם, המרואיין, הרמטכ"ל דן חלוץ, גם הוא דמות המייצגת את הפן הציבורי המזוהה עם תוכנית ההינתקות, נאלץ לתקן שגיאות עובדתיות של חברי הפאנל, ובמיוחד אלה של מר כספית ופעמים רבות מדי נאלץ להדוף שאלות שביקשו לסבך את צה"ל בנושאים פוליטיים-מפלגתיים. בכך נוצלה במה זו ע"י חברי הצוות לעוד מיתקפה על מתנגדי תוכנית ההינתקות מבלי לאפשר להם במה ע"י הזמנת אורח כמו בנימין נתניהו, עוזי לנדאו, פוליטיקאים אחרים, אנשי מועצת יש"ע, וכיו"ב וגם ניהלו דרך הראיון מסע חתרני נגד אישיות פוליטית, מר נתניהו, אשר לא הוזמן, לפחות עד עכשיו לאותה בימה, כדי להשיב על ניצול התוכנית נגדו באופן אישי.

מעבר לתופעה של התגייסות תקשורתית, המנוגדת לכללי נסמך נקדי, מר רז כנראה, הודות לגילו המופלג והוותק שלו ברשות השידור, מנסה להשליט דרך תוכנית זו את ההתנהלות הסטליניסטית שהייתה פעם המגמה הטבעית והנורמטיבית ברשות השידור שרק יחידים הצליחו להימלט ממנה.

תוכנית זו מפרה במהותה את האתיקה המקצועית של רשות השידור ואבקשך לברר התלונות שאני מגיש בנדון ולהודיעני על ממצאיך ומסקנותיך.

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית