4.25.2007

שוש שילה מוחה

אמש צעדנו לחומש (צעדה לא קלה במעלה ההר) הארוע היה מרשים. השתתפו בו למעלה מ – 10,000 איש שצעדו ברובם מקדומים לחומש. כדי להקל על הצועדים הזמינו מארגני הצעדה אוטובוסים להורדת האנשים מחומש עם סיום העצרת .

חשוב לדעת כי הצעדה אושרה לפני יום העצמאות עם אפשרות להגעת רכבים פרטיים עד חומש יום לפני הצעדה האישור בוטל.

אמש המח"ט – אמיר ברעם והשלטונות החליטו להתנקם בנו (פורעי חוק) ולא התירו להעלות את האוטובוסים ובמקביל גררו כלי רכב מצידי הצירים בסבסטיה ובמקומות אחרים. במשך הערב-לילה כשאנשינו התחילו להפגין ולמנוע מרכבים צבאיים לנוער בציר עד שיפתח הציר, הוזמנו שוטרי מג"ב עם מדים שחורים (מזמן הגירוש) והתחילו להרביץ ולדחוף אנשים ועצרו את אורית סטרוק מחברון (ששוחררה מאוחר יותר) יותר מכך חסמו את הדרכים בצירים בין שבי שומרון לקדומים כדי להקשות על אלה שהחנו את רכבם בקדומים.

התוצאה נשים בהריון או לאחר לידה, אנשים מבוגרים, נכים ותינוקות צעדו רגלית לחומש ובחזרה לשבי שומרון, בלילה בחושך בין כפרים ערביים.

על ההתעללות והתאכזרות הזו חייבים להגיב בטלפונים או במכתבים.

שימו לב, המסר הוא של חוזק ולא של בכיינות !!! אנחנו נמשיך לעלות ולפעול , עד שחומש תבנה ותיכונן. לא תשברו אותנו גם במחיר של צעדה קשה ביותר. יחד עם זאת לא נעבור לסדר היום על המעשה הלא מוסרי ולא יהודי שעשיתם אמש.

אנא מכם העבירו מסר זה לכל החברים והידידים כדי שהמח"ט אמיר ברעם, האוגדונר ואלוף הפיקוד ידעו שהתנהגותם אמש היתה קו אדום במערכת היחסים בין הצבא לתושבים מאז חורבן הישובים.

מספרי הטלפון:

חטיבת שומרון: – מח"ט שומרון, אמיר ברעם

אוגדת איו"ש: – אוגדונר, יאיר גולן

פקוד מרכז: אלוף פיקוד מרכז


ישר כח לכל אלה שצעדו ולא נשברו.
שוש שילה

תוויות:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית