9.07.2008

והטור של בשבע השבוע

נו, אתה כבר כותב בלוג?/ ישראל מידד

לפני שבועיים נערך מפגש בין-ארצי ראשון של בלוגרים. אותם אנשים ששעות על גבי שעות כותבים מין יומן אישי, שהמכנה המשותף להם הוא שהם יהודים. בחסות ארגון "נפש בנפש", ובסיוע נוסף של כמה חברות מסחריות, התכנסו למשך קצת יותר מארבע שעות, למעלה מ-200 אנשים כדי להקשיב לשני פאנלים (השתתפתי באחד המושבים) ולאורח הכבוד, בנימין נתניהו.

הקהל היה די מגוון, אבל ניכר היה שהזן הדתי והלאומי נוכח חזק מאוד. אבל היו נשים, וחילונים ואנשי שמאל וכצעד ראשון בוודאי שהכנס היה היסטורי.

הקסם בבלוג הוא שחוץ מזמן, אין צורך בהשקעה אחרת כדי להריץ אותו, והוא מאפשר לכותב להעלות על המסך בפני העולם כולו כל מה שעולה על דעתו על דעתה ללא צנזורה, כמעט. הבלוג הוא הערוץ התקשורתי ההמוני החופשי האמיתי. יש אנשים שכותבים בגלוי ויש המתחבאים מאחורי כל מיני כינויים וזהויות סודיים. יש המתרכזים בחייהם האישיים ויש המקדישים את עצמם לפוליטיקה, לטכנולוגיות, להומור או לרכילות. לפי נתונים שמתפרסמים, יש מאות אלפי ישראלים הכותבים בלוגים בישראל שלא לדבר על מיליונים בתבל. הבלוג הוא שילוב של ספרות ועיתונאות וזכור לנו את העבודה של כמה בלוגרים במלחמת לבנון השניה והתמונות המסולפות.

אם חשבתם להתחיל לכתוב בלוג, כדאי שתתחילו, כדי תוכלו להשתתף בכנס הבא.

1 תגובות:

Blogger Unknown ציין...

I can't read a darn thing! Thanks for stopping by my blog. Oh my...I'm getting cross-eyed. the text is going the wrong way....Is this what Da vinci felt like?

ספטמבר 12, 2008  

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית