12.27.2009

מדברי הספד של בן 16 על אביו הנרצח

...אם רוצים להנציח את אבא צריך לעשות את הדברים האלה. לא לפוצץ ערבים ובמקלות. אנחנו בני אדם לא נלך ונירה בהם בראש סתם, אנחנו בני אדם, אנחנו נוער של השומרון, תמשיכו בדרך של אבא, תמשיכו את האמונה תלמדו לזכר אבא, הכי ישמח את אבא לראות אותנו לומדים. אבא היה שואל למה הנוער לא שומר נגיעה? למה הנוער לא שם ציצית? אבא היה רוצה לראות את הנוער אומר – אני יהודי גאה".

אליהו פנה לאביו ואמר, "לפני שנתיים החלטתי שאני לא רוצה להיות דתי, עזבתי הכול. אני יודע שקרעתי אותך. שנתיים לא דיברנו הסתכלתי עליך בעיניים ורציתי להגיד אבא אני אוהב אותך. בשבועות האחרונים הייתה לי הרגשה שאתה הולך לעזוב אותנו, אני מבקש ממך סליחה מעומק הלב ואני בטוח שתסלח לי. לפני יום כיפור שלחתי לך SMS לא יכולתי להגיד לך בטלפון שאני אוהב אותך, שאני מבקש סליחה. בפעם האחרונה שדיברתי איתך אמרת לי תחזור הביתה השעה מאוחרת, רציתי להישאר עם החברים. אמרת לי תבוא הביתה אני רוצה שתקום לתפילה. מהיום והלאה אין מצב שאני לא אקום לתפילה, אין מצב שאני לא אגיד קדיש, אולי זה היה צריך לקרות ככה כדי שאני אתעורר. אני מבקש ממך סליחה אבא".

לסיום אמר, "אני פונה לכולם ואומר לא להישבר. אני אדם חזק ואף אחד לא ישבור אותי, אני אתגייס לצבא למקום הכי טוב שאוכל, ולך ברק אני אומר – אל תפסול את הנוער שלנו".


מקור

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית