12.17.2009

אריק אשרמן מתחיל לפנטז

בעקבות התקרית אתמול בבוקר בין חקלאי שילה לבין קבוצת ערבים הטוענת לבעלות על הקרקע (אגב, העניין נמצא בדיון משפטי ורק בנוגע לחלק של שטח המריבה) כאשר יעקב שרביט משילה הופל ארצה ונחבל בראשו ונזקק לטיפול בבית חולים, תושב הישוב יונה צורף, אשר הכיר אריק אשרמן מתקריות קודמות של מהומות מצד ערבים, שלח אליו דוא"ל זה:

From: צורף

To: ' אריק אשרמן'
Cc: קבוצת שילה ; שרביט יעקב
Sent: Wednesday, December 16, 2009 7:03 PM
Subject: המהומות הבוקר בשילה

שלום לך רביי אריק אשרמן. נפגשנו כבר בעבר במסיק של שילה במטעיו. שוחחנו גם על ביקור שלך אצלנו. חילוקי דעות הם דבר לגיטימי בין יהודים אך מעשים צריכים להבחן בהתאם לתוצאות. כידוע לך יש לי קשר רב ביותר עם שכנינו ויתכן שאני בקי בהלך הרוח שם יותר ממך. אנחנו איננו מתפרנסים ממהומות אלא חיים כאן אף על פי שהדבר אינו לדעתך. ידוע לך וגם לנו שהמהומות באזור נגרמות בעיקר עקב היוזמות שלך וכמוך נוספים .יחסית האזור שלנו שקט ביותר. מעשיך אינם לרוחנו ואף פעם לא ארגנו לך פרובקציות בתוך ביתך. אני מבקש להציע לך אולי לחפש עיסוק אחר.

חבר היישוב שלנו מר יעקב שרביט שוכב עכשיו פצוע בבית החולים והדבר נעשה על ידך ותוצאה ישירה שלך. גם במשפט האזרחי וגם בדין התורה אין רשות לאדם לגרום לחבלה גופנית לרעהו. אני חושב שעליך להתנצל בפניו ולפצות אותו.

אני מבקש ממך להפסיק להסית את שכנינו כלפינו ולחפש לעצמך עיסוקים אחרים נעלים יותר.

יונה צורף 052-4416740



וקבל תשובה זו - עם כל שגיאות הכתיב לפי המקור):

From: Rabbi Arik Ascherman [mailto:ravarik.ascherman@rhr.israel.net]
Sent: Wednesday, December 16, 2009 8:18 PM
To: צורף; ' אריק אשרמן'
Cc: קבוצת שילה; שרביט יעקב
Subject: Re: המהומות הבוקר בשילה

ליונה שלום,

אם באמת נפצעת, אני וכל המשלחת שלנו מאחל לך רפואה שלימה. במידה ואתה מסכים, הייתי גם בא לבקר אותך בבית החולים. אם תמסר את השם העברי שלך, אתפלל עבורך.

ליונה שלום,

כאשר הזמנו את המשטרה לפני שבוע כאשר אנשים, ככל הנראה משילה, חרשו באדמה שם, לא היתה מהומה כי הם ברחו לפני שמשטרה הגיעה. אנחנו הגענו לשטח קצת לפני שברחו. כאשר נטענו עצים באותו שטח לפני מספר שנים, אף אחד/ת לא העיז/ה לשקר ולומר שהאדמה שלו/ה, וגם לא היה שום מהומות. מאז שהתחלנתם לבוא ולטעון טענות בעלות ממפוקפקות (לאומת הפלשתינאים שירדו היום עם נערות בעלות, מר מוסקוביץ' הכיר בזה שאין לו שום מסמכי בעלות. לסרוגין הוא טען חזקה ושהוא מזכיר מהסוכנות.

יש לנו עדים רבים הכולל, כולל אותי, שראו שיעקב תקף את הצלם וניסה לחטוף את המצלמה, ושלאחר מכו גם מר מסקוביץ' תקף אותו. גם לא ברור לנו אם הוא פגע בעצמו, האם המצלמה פגע בו כאשר ניסה לחטוף, אם הרובה של החייל שניסה להפרד פגע בו או האם הנתקף פגע בו בהתגוננות. אם כל הצער אם הוא באמת נפגע (אינני מאחל רע לו או לאף אחד/ת) כאשר אדם פותח באלימות, זה לפעמים חוזר עליו .

כפי שאמרתי בפעם הקודמת, אסכים לשבת אתכם ללמוד תורה ביחד ו/או לדבר על כל מה שבינינו.

חג אורים שמח,

הרב אריק אשרמן
מנכ"ל
שומרי משפט - רבנים למען זכויות האדם
טל: 6482757 2 972
פקס: 6783611 2 972
נייד: 5607034 50 972
Rabbi Arik W. Ascherman
Executive Director
Rabbis For Human Rights
Tel: 972 2 6482757
Fax: 972 2 6783611
Mobile: 972 50 5607034


אז דעו לכם: אנשי אשרמן, יהודים וערבים, משתמשים בגימיק: הם דוחפים לפנים שלך מצלמה וכאשר אתה מנסה להסיר את המכשול, הנה - עדות מצולמת של תקיפה.

וכן, באמת יעקב שרביט נפצע. אפילו "הארץ" פירסמה את הדבר.


לדעתי, יש יסוד מוצק שהמשטרה תפתח בחקירה נגד ארקי אשרמן בגין שידול ו/או סיוע לעבירה של תקיפה.

הוא זה שבא עם הערבים שפעם אחר פעם מתפרעים וככל הנראה, מרגישים שעם הליווי היהודי הכשר של "רב", הם יכולים לבצע את זממם האלים.

ואנו שוקלים את הדבר ביעוץ משפטי.

______________________________

יונה משיב:

לאריק שלום. לצערי נראה לי שלא הקפדת לקרוא בעיון את מכתבי . ציינתי בפירוש שהפצוע הוא יעקב שרביט. גם לדברי האחרים כנראה לא שמת לב..כוונתי העיקרית הייתה שעדיין לא הבנו עד היום מדוע אתה מתרוצץ כל כך הרבה בשילה. נהוג גם שמי שבא לטעון צדק עבור אדם מקבל שכר ממרשו. אצלך הדבר הפוך אתה משלם להם. אגב יש לך ד"ש מנהג הטרקטור ידידי שער מקריות . יונה צורף

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית