12.16.2009

היש הגיון לתקשורת?

לכבוד
דוברת הרשות השניה

שלום רב

הנידון: שיפור האיזון בבחירת מנחים ל"תוכניות שיח דעתני" בערוץ 2

1. היום קבלתי מענה לתלונה שהגשתי לנציב התלונות שלכם. בתלונתי הבעתי תרעומת על כך שמנחה מטעמכם, מר קירשנבאום, צרח "תפסיק לקשקש!!" על שר בממשלת ישראל שהרהיב עוז להביע התנגדות לירידה מרמת הגולן.

2. במענה הבהרתם לי, שהתלונה לא מוצדקת, מפני שיש קטגוריה של תכניות שמכונה "תכניות של שיח דעתני", והקטגוריה הזו שונה מתכנית ראיונות, בכך שהמנחה אמור להביע את דעתו "בגלוי וללא כל מסווה". אכן לא ידעתי שיש ז'אנר מיוחד של "תכניות שיח דעתני", ואני למר רוזן על ההבהרה החשובה.

3. אני משערת שנוכל כולנו להסכים על כך, שמר קירשנבאום הוא איש שמאל. רצוני לשאול האם יש לכם תוכניות "שיח דעתני" אחרות, שבהם המנחה הוא איש ימין ואם כן, אילו הם והאם יש איזון סביר בין שעות השידור בין מנחי הימין והשמאל בתכניות ה"שיח הדעתני" השונות. אני מציעה זאת מפני שלא זכור לי שאי פעם הבחנתי במנחה מטעמכם שצורח "תפסיק לקשקש!!" על שר שמביע דיעות שמאלניות טפשיות והזויות - לדעתנו הימין.

4. אם אין לכם אף תכנית "שיח דעתני" המונחה על ידי מנחה ימני, מה דעתכם להנהיג מעתה הנחייה מפוצלת של התכנית של לונדון וקירשנבוים. למשל - זוהי רק דוגמא אחת - אפשר לקרוא לתכנית "תכנית לונדון קירשנבאום והעצני" ולהזמין את האחים בועז ונדב העצני להנחות את התכנית אחת לשבועיים בסגנון ימני, ואחת לשבועיים ימשיכו ה"ה לונדון וקירשנבאום להנחות בסגנון השמאלי קיצוני האופיני להם.

5. אשמח לשמוע מה דעתך, כי האיזון חייב להישמר בכל הנוגע במשאבים ציבוריים. אם גורם אחר ברשות, ולא את, אמור להשיב לפניות אופרטיביות מסוג זה, אשמח אם תעבירי פנייתי אליו.

בברכת חג חנוכה שמח,

סוזי דים, רחובות

תוויות:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית