6.06.2007

נסיונו של צפריר רונן בראיון בערוץ 10

ערוץ 10 תיאם אתמול בלילה לראיין אותי בטלפון, לגבי הפגנת "טרור עכשיו" בחברון.

כבר בשאלה וההקדמה בקריינות הרצף המופיעה על הטלפרומטר שלהם הם אמרו "שהיום 40 שנה לכיבוש" שלום עכשיו יפגינו בחברון... לציון 40 שנה לכיבוש ובקריאה לפינוי התנחליות....

נמצא איתנו על הקו איש ימין... צפריר רונן " מפורום נהלל, אמרתי להם שאני מוותר להם על ההגדרות של "איש ימין" ואני איש ארץ ישראל השלמה", ולא יגדירו אותי כרצונם.ששאלו מה יקרה היום בבוקר, אמרתי "היום בבוקר רוצים להגיע נציגי הטרור הפסיכולוגי גלוחי הראש לחברון"... ואז המנחה עצר אותי...ואמר בטון צדקני : " אנו לא נאפשר לאף אחד לקרוא בתכנית שלנו "גלוחי ראש" לאף אחד"... עניתי לו "אולי הגיע הזמן להתחיל עם מערכת ערוץ 10, באיזה זכות אתם קוראים לארץ ישראל שנקראת על שם עם ישראל שאלפיים שנה העם היהודי כיסף אליה בתפילותיו לשוב אליה.. "כיבוש",איך בכלל עם ישראל יכול להיות כובש בארץ ישראל ? אז אולי הגיע הזמן שגם אתם תורידו את המילה הנושאת אופי מטעה של תעמולה"כיבוש" מהלכסיקון שלהם"..... הוספתי עוד משפט שנקטע, שבשום מקום בעולם למשל בפריס לא ייתכן שתערך הפגנה נגד המצאותם של יהודים , אם היתה הפגנה הדורשת לעקור את הקיום היהודי בפאריס ......בטח כל העולם היה העולם קורא למפגינים "גלוחי ראש"
אנטישמים" טרוריסטים, ופה אתם קוראים לאלו בשמות מכובסים, כאילו הם אנשי שלום, נחמדים.... כבר בשאלתם אתם מנהלים תעמולה.....

ברגע זה ללא כל התרעה מוקדמת נחתך קו הטלפון, ונותקה השיחה....

זוהי מערכת ערוץ 10, כאשר מישהו כבר בא וקורא לחבורת האנטישמיים משדלי חורבן הקיום היהודי בארץ ישראל בשמם, הם מנתקים את הקויים.

תוויות: , , ,

1 תגובות:

Anonymous אנונימי ציין...

צפריר רונן
אתה התקווה של עם ישראל.

נובמבר 10, 2008  

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית