3.31.2011

נהג אגד הופך לעבריין

לכבוד

מחלקת תלונות / פניות הצבור

אגד

קו 148 אשר יצא בשעת 17:30 ביום שלישי ה- 29.3, כשמגיע לשילה אמור לעלות למעלה ולסובב את השכונה. אלא שהנהג (שאין לי מספרו האישי) עלה אך מיד התחיל לבצע פניה ב'צומת הישיבה' על מנת לחזור ולא לסובב את השכונה. כשהערתי לו, הוא טען שהוא שאל למטה אם יש נוסעים היורדים למעלה ומשלא קיבל תשובה החליט להסתובב בצומת ולא לסיים את הסיבוב המלא. על כך אני מתלונן ומפרט:

א) אסור לו להסתובב באותו צומת והדבר מסוכן ביותר. הוא ביצע בעצם עבירה תעבורתית.

ב) לא כל הנוסעים שמעו אותו שואל כולל אני ועוד נוסעת אשר הודתה לי לאחר שירדה עמי שעד שהערתי לו שהיא גם כן לא שמעה ובכלל לא שמה לב שהוא מסתובב בצומת על מנת שוב לרדת.

ג) כשהערתי לו הוא צעק עלי שלא אאיים עליו ושהוא אינו מפחד ממני וזאת התנהגות לא-ראויה לנהג אגד, במיוחד כאשר הוא העבריין ולא אני.

ד) הוא שתק רק כאשר הערתי לו שבעצם, מעבר לכך שהוא חייב לבצע את הסיבוב המלא, הרי אין הוא יודע אם יש נוסע הממתין בהמשך על מנת למסוע לעלי או לאריאל (ויש לנו בני נוער המבקרים במקומות הללו ויודעים שהאוטובוס אמור לבצע סיבוב מלא)/

אני גם מגיש תלונה זו על מנת למנוע מנהגים אחרים להתנהג כמוהו ואולי לא ידוע לי שהם לפעמים "מקצרים את הדרך" על חשבון זכות הנוסע לשירות מלא".

ישראל מידד
שילה, ד.נ. אפרים 44830

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית