12.09.2007

חני לוז, בכאב

אביב לביא מצטרף למעריב

ליאור ליברובסקי | 09.12.07 | 12:32

יתמקד בכתיבה על נושאים ירוקים; עוזב את עיתון הארץ ויפסיק לפרסם טורים ב’עכבר העיר’ וב’מקור ראשון’ ...

הרכש החדש של דורון גלעזר ורותי יובל עבר לא מעט תחנות בתקשורת הישראלית, ביניהן כעורך ’זה הזמן’ עם עמנואל רוזן בערוץ 10, הקמת חדשות הילדים בערוץ הילדים לפני כשנה וחצי, כמבקר התקשורת של ’הארץ’ במשך ארבע שנים, ובתקופה האחרונה כמבקר התקשורת של ’מקור ראשון’, תפקיד שאותו יעזוב בקרוב.


אביב לביא אישר את הפרטים.


קיראו ושיפטו בעצמכם, את מי משרת מקור ראשון
מקור ראשון, תחת שרביטם של אמנון לורד ואורי אליצור החליטו שחני לוז לא מתאימה, קיצצו את העמוד שהיה לה והעבירו אותו לאנשיל פפר שהתפוטר זמן קצר אחר כך ועבר ל"הארץ". במקביל - אביב לביא, מבקר התקשורת השמאלני מעיתון הארץ, זה שמזדהה פוליטית עם הקיצונים במר"ץ עד חד"ש, הובא ל"מקור ראשון".
אפשר להניח שהתשלום שהוענק ללביא היה הרבה יותר מהשכר הסביר שאני ביקשתי לקבל בתמורה לעבודתי בעיתון.
כשאשה בהריון ששי ולאחר מכן בחופשת לידה, מבקשת להתפרנס ממה שאמור להיות העיתון שיביא את הקול האותנטי של הימין והדתיים למדינה, כשבחלק מאותה תקופה הייתי מפרנסת יחידה - אין לעיתון משאבים לשלם אפילו לא את שכר המינימום.
אך העיתון בחר להעניק במה לשמאלנים, במה נוספת לכל הבמות המכובדות בהם הם משמיעים את קולם ומקבלים פרנסה ברווח .
שלא תבינו לא נכון: אביב לביא, עמיתי לשעבר, הוא כתב מוכשר והגון.
החץ המופנה כאן הוא לעיתון מקור ראשון ומקבלי ההחלטות בו, שהחליטו שלא לעסוק בביקורת תקשורת לוחמנית מצד ימין, ומה קל יותר מאשר לשקר לאישה במצב עדין של חולשה, שלא מקושרת למקומות ולגברים הנכונים, ולהבטיח לה הבטחות פעם אחר פעם ולא לקיים.
אם אלו הפנים של ה"מהפיכה" של הימין, חבל על המאמצים של האנשים האמיתיים שמשקיעים את כל כוחם. הכל אינטרסים אישיים, הכל פוליטיקה, וביבי צוחק על כולם בדרך אל הבנק.

בכאב,
חני

תוויות: , , ,

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית