10.01.2009

הטור שלי במיקרוסקופ ש"בשבע", גליון 365, 1.10.09

הצל"שים שלי/ ישראל מידד


* כל הכבוד לתלמידים של ישיבת מעלה חבר, אשר דחו את הכסף שהוצע להם בידי גורמים תקשורתיים על מנת לרכוש מהם תמונות מנפילת מטוסו של אסף רמון. הסירוב הזה שלהם שמר על צלם אנוש, על המוראל הלאומי, על צנעת-הפרט - עקרונות שאנשי תקשורת כבר מתקשים ליישם.

* כל הכבוד למאדאם ולרי בוייר, חברת האספה הלאומית הצרפתית, אשר מובילה יוזמה פרלמנטרית לאסור בחוק ביצוע טיפול מלאכותי לתמונה אשר מופיעה בתקשורת (בז'רגון: ריטוש). העיקרון ביסוד החוק החדש, לדברי הגב' בוייר: "תמונות כאלה גורמות לאנשים להאמין במציאות מסוימת שכלל איננה קיימת, ויש בזה השפעה שלילית על בני-הנוער". מאוד הייתי רוצה שחוק דומה יאפשר לנו לרסן כמה מהפרשנים הפוליטיים שלנו, שמכריזים מראש בנחרצות מה עומד להיות.

* כל הכבוד לעיתון "מעריב". אילולא קראתי את מאיר שניצר בגליון ערב יוה"כ של העיתון, לא הייתי מקבל תימוכין לחשד שלי שגם עולם הבידור מתגייס באופן פוליטי. שניצר כתב על הסרט 'עג'מי', שיישלח לייצג את ישראל בתחרות פרס האוסקר. לטעמו, זהו "צעד משמעותי באימוץ ההשקפה הפוליטית הרדיקלית הגורסת שישראל הינה מדינת כל אזרחיה".

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית