10.27.2009

ערבים שוב פורעים ביהודים

זאת ההודעה שקבלתי:

יום שלישי ב' חשוון עם שחר, הגעתי לכרם שלי הנמצא בצידו המזרחי של הישוב עדי עד, שוב חשכו עיני, המחבלים, המגיעים שוב ושוב לכרם, גנבו את הגדר שנותרה, השחיתו עצים, וצינורות השקיה , והפעם אף הגיעו למיכלי המים הנמצאים כ- 150 מ' מהיישוב. עשו שם נזק רב וגנבו את מחשבי ההשקיה שהיו שם, הנזק הכולל לכרם מגיע ל 150,000 ₪ , ללא חישוב אובדן השנים לעצים. מיד הודעתי לכוחות הצבא והמשטרה, לאחר כשעה הגיע שוטר ולאחריו זיהוי פלילי, הגשש והצבא לא הגיעו.

בשעה 12:30 בצהריים לערך ראיתי כוחות רבים של צבא עולים לעבר עדי עד, אולי סוף סוף הם מתייחסים אל תלונתי? אך התבדיתי! הכוחות היו בדרכם למטע של ערבי שטען שממש עכשיו השחיתו לו עצי זית, אני אישית נפגעתי מיחס מפלה זה, תוך דקות מעטות הסיפור הערבי עלה לכותרות, רשתות התקשורת חגגו" מתנחלים השחיתו עצים!"

זהו הנזק השישי במספר בכרם שלי, כרם שנטעו בו 35 דונם גפני יין, כרם בו הושקע כ- 350,000 ₪, בהכשרת השטח בגידור במערכת השקיה, וכמובן שעות עמל רבות.

היום כרמי נותר עם פחות מ- 10 דונם גפן, גידור לא נשאר כלל, וחלק ניכר ממערכת ההשקיה הושחתה ונבזזה.זהו מצב של הפקרות! ידע כל מי שא"י יקרה ללבו, וודאי נושא החקלאות והכשרת השטחים חשובה לו, היום יהודי לא יכול לגדל בע"ח ולעסוק בחקלאות באין מפריע, בעוד הערבים עושים זאת בלי כל חשש.

כמובן שסיפורי הוא אחד מרבים, של גנבות , השחטה, הצקות ופיגועים הנעשים כלפינו מצד הערבים בסביבה, ואזלת היד של כוחות הביטחון, אל מול זריזותם לעצרנו, על כל תלונה של ערבי!


וזאת הידיעה מהבוקר:

עימותים בין מתנחלים לפלסטינים ליד הכפר קריות שבאזור שכם

פורסם: 27.10.09, 09:47

מתנחלים ופלסטינים התעמתו ויידו אבנים אלה על אלה סמוך לכפר קריות ליד שכם. זאת, לאחר שהמתנחלים הגיעו לכפר, כדי למחות על מסיק הזיתים במקום.לטענתם, מדובר בפרובוקציה של הפלסטינים ושל אנשי שמאל.

כוחות יס"מ ומג"ב שהיו במקום הפרידו בין הצדדים. לא היו נפגעים ולא דווח על עצורים. בתוך כך, דיווחו פלסטינים מהכפר טורמוס, כי מצאו עשרות עצי זית כרותים. לא ברור מתי הם נכרתו.

(אפרת וייס ועלי ואקד)

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית