8.20.2007

הטור שלי למיקרוסקופ בשבועון בשבע 10.8.07

השר הממונה החדש על רשות השידור, יצחק הרצוג, מוצא את עצמו בקלחת. עליו להחליט, ומהר, אם ואיך לקדם את הרפורמה ברשות השידור. רפורמה, כתבנו? טוב, אין כמו אנשי תקשורת כדי לכבס את השפה כי 'רפורמה' במקרה הזה היא לבצע המלצות שהונחו של שולחנם של ראשי רשות השידור זה 12 שנה לגבי פיקוח על שעות נוספות, צוותי הפקה מוגזמים ועוד. הרי היתה לי יד בהנחת המלצות אלה עם אחרים ב"לדעת". בין היתר, הוא קבל לאחרונה מכתבים לא רק ממחזאים (מיטלפונקט וסובול), וסופרים (עוז ויהושע), ועוד חברי האליטות והברנז'ה (קירשנבאום ולונדון), אלא גם משופטים לשעבר – ד' דורנר ומ' חשין.

ובכל זאת מה מפריע לי בסיפור הזה? מפריע לי שלכל השמות שמופיעים בעיתונות כתובעים מהשר להתנהג בצורה מסוימת אין 'תו תקן'. 'תו תקן'? כן, אתם יודעים: איש שמאל, או אשה ליברלית, או סופר מתקדם או משהו אחר. כי כל פעם שאני קוראה בעיתון על איש מהאקדמיה או מהמקצועות החופשים או על סתם יהודי, שגם כן תובע, ושבמקרה לא מצביע עבור מר"צ או עבודה, לו מדביקים התואר "ימין". מה, העיתונאים לא מזהים מישהו מהשמאל?

תוויות:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית