10.07.2009

הודעה מטעם תנועות המקדש והר הבית

הודעה מטעם תנועות המקדש והר הבית

מאז ערב חג הסוכות הזדרזה משטרת ישראל לחסום הכניסה להר הבית בפני היהודים העולים להר הבית ומנעה מהם מצווה יסודית ושמחת חג.
לעומת זאת אפשרה למוסלמים להמשיך ולרעוץ את ההר ומקום המקדש ולחללו.

בכך ממשיכה משטרת ישראל לעודד את הטרור הערבי, בכניעתה לאיומים המושמעים על ידי ההנהגה הערבית והאיסלם ברחבי העולם, יחד עם בית המשפט ,שהזדרז לשחרר את ראש הפורעים.

אילו הייתה המשטרה משקיעה שמץ ממוכנותה להשקיע בהגנתה על ערכי חופש הדיבור של מטמאי ירושלים, הייתה מציבה את הציבור הערבי במקומו ומונעת המשך תקיפתם של תושבים, איומים נמשכים על ירושלים ועל מדינת ישראל ומקדשת שם ישראל.

משטרת ישראל ממשיכה במדיניותה להפר החלטות והוראות בג"ץ בענין אי הפליית יהודים בעליה להר הבית.

תנועות הר הבית והמקדש יעשו כל שביכולתן לחנך ציבור יהודי לעלות בכל ימות השנה כהלכה להר בית ה', להתפלל בו ולקיים כל פולחן אפשרי על פי ההלכה.

עשרות ישיבות על רבנן ותלמידיהון כן תרבינה עולות להר הבית, מקדשות שם השם וישראל בעיני העמים מלבד יהודים של כל ימות השנה העולים בקדושה ובטהרה להר הבית.

יהודים העולים להר הבית יחסמו בגופם ובכל מאודם ביטול מצוות ומנהגים של עם ישראל בידי כל גורם צורר ומתנכל.

תנועת המקדש תחתורנה ככל יכולתן להקמת מזבח ומקדש לאלוקי ישראל, א-ל עולם במקומו הנועד לו מימות עולם ולהחזרת סדר העבודה לירושלים;
כהנים ולויים למעמדם ולדוכנם כפי תפילת מוסף ברגלים.
אנו קוראים לכל עם ישראל, לרבניו ולמנהיגיו לחזור ולשקוד על הלכות העליה להר הבית בזמן הזה ולקרוא דרור בארץ לכל יהודי החפץ לעלות כהלכה להר הבית.
כל המונע עצמו ממצוה זו תוהה על הראשונות, מתנכר לעמו ומקל על כיבושה של וחלוקתה של ירושלים בידי זרים.

תוויות:

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית