3.15.2009

רדיוש, כמעט

התחנה החוקית הראשונה ביו"ש עולה לאוויר


לי-אור אברבך | 14/3/2009

בעוד כמה שבועות צפויה לעלות לאוויר התחנה החוקית הראשונה שתשדר מאזור יהודה ושומרון. לאחר חודשים ארוכים של הכנות למכרז וכמה בג"צים, החל כבר המרוץ לגיוס טאלנטים שישדרו ממעבר לקו הירוק. ראשי התחנה החדשה כבר פנו לאנשים מקול ישראל, ערוץ 2 ואף מהכנסת בכוונה להביאם לתחנה. בין היתר יש ניסיון למצוא שמאלן, שיסכים להשתתף בתוכנית שיח יומית כשלצדו איש ימין. זאב רווח

ראשון המתגייסים לתחנה הוא זאב רווח. השחקן הפופולרי יגיש תוכנית אישית מדי יום שישי בתחנה, שבה הוא צפוי להביא סיפורים בעיקר מימי ילדותו בירושלים והקריירה שלו. רווח גם יארח אנשים באולפן.

אחת הסוגיות שטרם נפתרו היא שמה של התחנה. השם "רדיוש", שעמו ניגשה הקבוצה למכרז, לא
יישאר, ובתחנה מחפשים שם קונצנזואלי יותר, שלא יתחייב למגזר ספציפי. "אנחנו נקים רדיו שיהיה מיועד לכלל הציבור בישראל", אומר יו"ר התחנה שמעון אלקבץ. מנכ"ל התחנה יהיה דובר יש"ע לשעבר, יהושע מור יוסף, ובעלי התחנה, צביקה שלום ויוסי סבן, מחזיקים גם ברדיו דרום וברדיו תל אביב.

לדברי אלקבץ זה יהיה רדיו "יהודי ולא דתי, לאומי ולא ימני". בתחנה, שמרבית משדריה יישאו אופי של אקטואליה, ישדרו נשים ויושמעו בה שירים בביצוע זמרות. הקו המוזיקלי צפוי להיות ישראלי מאוד, שורשי כמעט, וצבא ההגנה לישראל יקבל מקום מרכזי בלוח השידורים. המסר הברור הוא - אנחנו חלק בלתי נפרד מהמדינה.

"אם תעשה ניתוח של האוכלוסייה ביהודה ושומרון", אומר אלקבץ, "תגלה שיש שם חילונים, דתיים, מסורתיים וחרדים לאומיים. התחנה תגיש ל-320 אלף עד חצי מיליון איש. זה עם ישראל. אי אפשר להעדיף אוכלוסייה אחת על פני אחרות. נעשה רדיו שלא מתנצל על הישראליות שלו ועל אהבת המולדת. לא נתנצל על החיים במדינה הזו".

2 תגובות:

Anonymous אנונימי ציין...

אהבתי את התחנה מאוד רק לפי דעתי ועוד כמה אנשים יש יותר מדי שירים מזרחיים בסגנון התימני, הייתי רוצה לשמוע יותר שירים ישראלים.

שיהיה לכם המון הצלחה

דצמבר 30, 2009  
Anonymous זמרות ישראליות ציין...

אני דווקא אוהב את השירה התימנית

אוקטובר 26, 2011  

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית