5.24.2012

הטור שלי במדור "מיקרוסקופ" ב"בשבע" גליון 494 מיום 23.5.2012



מה שמותר לקרן בשבוע שעבר כתבה אמילי גרינצווייג במוסף 'גלריה' ב'הארץ' על אירוע תקשורתי שגרם לכך ש"יהודי ארה"ב הציפו את הרשות השנייה" באלפי מיילים דרך האינטרנט. המיילים קראו ל"הפסקת השתקת הנשים", והם הגיעו בעקבות מודעה שעליה חתמו עשרות קבוצות העוסקות בשוויון זכויות תחת המטרייה של קואליציית נשים הנאבקת למען "מניעת הדרת נשים בכלי התקשורת". במיילים התבקשו חברי המועצה לדון מחדש בהחלטה המאפשרת לתחנת הרדיו 'קול ברמה' להפחית את מספר שעות השידור שבהן מושמעות נשים משש לארבע. גרינצווייג מוסיפה ש"מאחורי שליחת המכתבים עומד ככל הנראה ארגון 'הקרן החדשה לישראל', אשר הפיץ קריאה לשלוח את המיילים". היא מצטטת את יו"ר מועצת הרשות, ד"ר אילן אבישר, שאומר כי "הם רואים בחומרה את הטרדת המועצה באמצעות 'טרור אינטרנטי'".

מעניין, כשארגון ממחנה השמאל-הליברלי עושה פעולה שהמחנה הלאומי מבצע כמעט שני עשורים - הגשת תלונות - זה בסדר אצל 'הארץ'. אין לגלוג ולא מציינים את הגוון האידיאולוגי של הארגון 'המטריד'. שנית, אם מועצת הרשות השנייה היתה נענית לפניות של אגודת 'לדעת' בנדון לפני חודשים רבים, אולי ה'טרור' הזה היה נמנע מאניני-האופי שם.

* ועוד עניין בעיתון אחר. ביום ראשון התפרסם ב'מעריב' ראיון עם אהוד אולמרט המביע הסכמה שירושלים תחולק ושהר-הבית יעבור לניהול בינלאומי. מהומה תקשורתית התפתחה. בנאום בגבעת התחמושת הגיב ראש הממשלה ותקף את ההתבטאות מבלי להזכיר מי שאמר את הדברים. ולמחרת, באיזה עיתון אין זכר לדבריו, גם לא בכיתוב לתמונה המספרת על אירועי יום ירושלים? נכון, 'ידיעות אחרונות'. אלא שנתניהו כן הוזכר: פעם בידיעה על עלות הסיקור של השקת החוג לתנ"ך על שם חותנו, שמואל בן-ארצי ז"ל, ופעם שנייה בטורו של נחום ברנע שכותרתו "ביבי מלך ישראל". לא בטוח שאלו ידיעות אחרונות, אך הן בוודאי ידיעות מוטות.

^

תוויות: ,

0 תגובות:

הוסף רשומת תגובה

הירשם תגובות לפרסום [Atom]

<< דף הבית